Rival de Loop Eyeshadow Base

Herkese mutlu pazarlar!

Bugün sizlere Rossmann'ın çıkarmış olduğu bir marka olan Rival de Loop'un far bazını tanıtacağım, bu baz elime güzeller güzeli blogger arkadaşım Başak'ın çekilişini kazanmamla geçmişti, o günden beri bir çok makyajımda kullandım ve yorum yapma zamanım geldi:)



*Şuana kadar kullandığım far bazları içerisinde en kremsi yapıya sahip olanı bu, sürümü zor farlarda (pigmentasyonu zayıf) özellikle çok işe yaradığını söyleyebilirim.



*Gün içerisinde kapaklarıma birikme yapmadı hiç, lakin koyu renkli farlarda daha başarılı olduğunu söyleyebilirim, az da olsa bir renk veriyor çünkü bu baz, koyu renkler kullanınca belli olmuyor tabi ki, fotoğraflarda ayrıca minik ışıltılara sahip olduğunu görebilirsiniz.



*Farın kalıcılığını arttırdığı kesin, lakin şunu söylemem gerekir ki benim cildim kuru yani yağlı göz kapakları olanlar bu ürünü büyük ihtimal sevmeyebilir çünkü oldukça kremsi yağlı bir yapıya sahip.


Şuana kadar 3 adet far bazı kullandım, birincisi Essence'n ki hiç bir işe yaradığını düşünmüyorum, ikincisi bu ve üçüncüsü Benefit Stay don't stray ( yakında yazısı gelecek),  bu üçlü arasında uygun fiyatıyla benim için 2. sıraya oturdu şahsen.

Uygun fiyatlı bir baz arıyorsanız, bir de yağsız göz kapaklarım var zaten diyorsanız durmayın alın.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.