Diadermine Bb Krem

Herkese merhabalar!

Bim'de bazı ürünlerde indirim olmuş ve herkese Diadermine'n Bb creaminden almış, ben bu ürünü 3 hafta oldu alalı, taze bir konuyken yazayım dedim, almak isteyenlere fikir vermesi açısından.


Ben bu ürünü Watsonslarda görünce hemen bir şans vermem gerektiğini düşünüp almıştım, Diadermine sevdiğim bir markadır, önceden cilt bakım ürünlerini severek kullandığımdan bb kremini de merak ettim açıkcası.

Ürünün vaatleri; Sıkılaştırma, pürüzsüzleştirme, cilt tonunu eşitleme...vs vs...

 Benim gibi orta kapatıcılığa ihtiyacı olanlar bu ürünü sevmeyecektir, başından bunu söylemem gerekir, ben orta kapatıcılıktaki tek bb kremi pure beautyde buldum açıkcası hatırlamak isterseniz tık tık .

Gelelim yorumlarıma;

*Cilt tonunu eşitliyor gerçekten.

*Pürüzsüzleştirme konusu pekte katılmıyorum açıkcası, pürüzlü bir cildin hatalarını kapatmak o kadar kolay değil, hele ki bir bb kremden bunu beklemek hayal gibi.

*Renk skalası bb kremlerin klasik sorunundan bunun tonu en açık olmasına rağmen bana oldukça koyu geldi.

*Gün içerisinde saatler ilerledikçe cildimde hiç birşey yok gibi hissettim.


 İçeriklerine bakmak isterseniz;


*Fiyatı gayet makul sanırım 16-17 lira ben indirimde almıştım o yüzden tam hatırlayamıyorum.

Swatchlara bakalım;



Bu ürünü ya yine birşeylerle karıştırıp kullanacağım ya da isteyen birisi olursa vereceğim.

Diyeceğim şudur ki;

*Bembeyaz bir teniniz yoksa, az kapatıcılık size yetiyorsa tavsiye ederim, onun dışında benim gibi cildi olanların pek seveceğini de sanmıyorum.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.