Sezon Sonu İndirimi Bana Yaradı



 Hafta içi şöyle bir mağazaları dolaşayım dedim malum kış sezonu kapanıyor  her şey indirime girdi...Dehşet güzel kıyafetler ve uygun fiyatlara rast geldim  o an kendimi kaybetmişim neye bakacagımı ne alacagımı bilemedim  hala sezon indiriminden yararlanmayan varsa  kesinlikle  sezon tamamen kapanmadan mağazalara kendilerini atmalarını tavsiye ederim... O kadar çok  kıyafet vardı ki neyi alayım neyi deneyim bilemedim  sonunda  o olmaz bu olmaz derken  bir kazak birde omuzdan dökümlü tunik aldım  sevdimde ikisini fakat farkedemedigim birşey vardı  eve gelince bir baktım ki ikisinde de kaplan figürü başrollerde.. :D
işte aldıklarım;
 önce kazagım  giydigimde tam oturuyor  bilek kısmı çok hoş duruyor ...

sonra  tunik bayıldım buna tam anlamıyla görür görmez aşık oldum :) 
ve  vazgeçilmez takılarım fazlada pahalı değildi açıkcası :)

 küpelere uygun yüzük seçemedigimi düşünüyorum hala :) içime pek sinmedi sanırsam ;




Ee!!! saatsiz olmazdı :)




 şimdi bir pantolan bir kaç  üstüme badi tarzı birşey almak kaldı onuda  haftasonuna saklıyorum. :)  Aldıgımda onlarıda fotograflar buraya atarım ... Umarım bu güzel indirimi sizde kaçırmazsınız .

















Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.