Minik Takı, Kozmetik Alışverişi

Günün 2. yazısından merhaba!

Ben şahsen alışveriş yazılarını okumaya bayılıyorum, son zamanlarda aldıklarımla ilgili bir yazı yazmıştım onu hatırlamak için şuraya alalım sizi, hah tam olarak şurası; http://7-24makyaj.blogspot.com/2013/02/alsveris-hediyeler-yeniler.html

Ve ondan sonra aldıklarım, göstermeyi unuttuklarım içinse bu yazıda kalalım:)

Gelelim topluca fotoğrafımıza; gördüğünüz üzere mini alışveriş yazısı aslında bu, biraz kozmetik biraz takı içeren...

 Takılardan başlayalım;

Tresera küpeler ablamın hediyesi, bayılırım Treseraya zaten, özellikle siyah olana aşık oldum!

TakıŞık yazan küpeleri tek tek alıp hepsini topluca ona taktım sadece bir kulağımda 8-9 delik olduğunu düşünürseniz küpe almanın benim için ne kadar masraflı bir iş olduğunu anlarsınız:)

Euromodadan iskeletli kolye <3

Boncuklu bileklik; elişi yapan bir kadından aldm:)

Casio saat, yıllardır hasretiyle yandığım saati Lidyanadan aldım, gel gelelim ki baya küçükmüş yanlış saati almışım hayırlısı, bunu da sevdim.

Ve yüzükler, yüzük canavarıyım var mı ötesi?



Ve minik kozmetik alışverişim;

Flormarın bu makyaj temizleme mendillerine aşığım şahane bir kokusu var ve cidden makyajı temizliyor, yorgun olduğum geceler makyajımı bunlarla çıkarıp daha sonra cildimi temizliyorum.

Essence Home sweet home allık, turuncu allık olur da ben almam mı? bayıldım rengine.

Essence Home sweet home oje, piyasada ne kadar çok bordo oje varsa bana getirin kabulümdür.

Flormar Matte oje, beyaz ojeden nefret eden biri olarak bir hevesle aldım bunu, nedenini ben de bilmiyorum.

Flormar ruj, benim sadık yarim Flormardır diyeceğim başka da birşey demiyeceğim, fiyatının uygunluğu sayesinde bütçeyi zorlamadan parabensiz ürünü olan kaç marka var? Turuncu alt tonlu nude bir ruj, hoş büyük ihtimalle herkes yine bu ruju bana yakıştırmayacak ama:)

Vee Maybelline Rocket maskara, aylardır yabancı bloglarda methini duyduğum bu maskarayla pek iyi anlaştım, sevdim sevdim!



Uzunca bir müddet birşey alabileceğimi sanmamakla beraber, küçük çocuk hevesiyle oyuncak gibi bunlarla oyalanacağım sanırım:) siz neler aldınız en son?

Sevgiler!
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.