Essence Berry me Home Ruj

Essence'n Home Sweet Home serisinden çıkardığı 2 rujdan biri olan Berry me home rujundan bahsedeceğim size bugün.


Pembe alttonlu kırmızı bir ruj bu, normalde pembe alttonlu kırmızı rujları sevmem ama koleksiyon olunca dayanamayıp alıyorum işte.


Nemlendirme özelliği gerçekten çok güzel, dudakta birikme toplanma asla yapmıyor, aldığım gün kullanmaya başladım bile, uzun zamandır açık tonlarda kırmızı ruj kullanmıyormuşum meğer.


Essence rujlarını genelde seviyorum ben zaten, bu da onlardan birisi oldu, elzem bir ruj mu derseniz, kesinlikle değil, pembe alt tonlu kırmızılardan hoşlanıyorsanız alın, yok hoşlanmam diyorsanız uzak durun:)


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.