İnstagram Derlemesi ''Evimdeki Dekorasyon''

 Merhabaalarr! Bugün daha önce blogda hiç paylaşmadığım bir konuda post hazırladım.. İnstagramda makyaj, makyaj ürünleri, saç stilleri gibi paylaşımlarımın yanında zaman zaman evimde yaptığım kokoşlukları da paylaşıyorum :) bilhassa her hafta sonu detaylı temizliğimin ardından banyomun dekorunu değiştirmeyi çok seviyorum :) Hadi bakalım neler yapmışım, neler almışım, nasıl kullanmışım hepberaber bakalım :)

İlk önce banyodan başlayalım, yalnız şunu belirteyim evde çift banyo olduğu için biri benim biri eşimin diye bölüştük :) Bu yüzden benim kısmım çok kokoş, onun kısmı daha küçük olduğu için çok sade :) O yüzden daha çok feminen banyom :)
Pembe beyaz dekorumda gül şeklinde mum  English home ,  Kalpli üstünde çicek olan kutu aslında bir mumluk onuda Rossmandan almıştım,  Çiçek Tepe Home 'dan, Sol köşedeki kalp dekorda Linensten,  Yanan renkli mumda Air Wickin kokulu mumu :)
Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.