Essence Home Sweet Home 02 Allık

Allık bir makyajda en çok sevdiğim vazgeçilmezim olan 2. ürün, Essence'n Home Sweet Home serisinden çıkan 2 allığı da sırf bu sevdam yüzünden aldım, bugün size ilk altığım turuncu tonlu allığı tanıtacağım.




Bu allığın güzel yanı 3 ton halinde uygulama olanağı vermesi size, ilk kısım gördüğünüz üzere çok açık bir turuncu, ciltte çok doğal duruyor, hatta bu tonlarda daha doğal duranını daha önceden hiç görmemiştim.


 Pembe kısmı ise klasik bir pembe ayrıca karıştırınca çıkan sonuçta oldukça güzel.

Yapısı pudramsı bunu çok sevmedim, kalıcılık olarak gün içerisinde tazelemeniz gerekecektir büyük ihtimal ama yüze verdiği sağlıklı görüntü sayesinde yine de iyi ki almışım diyorum.


Fiyatı 10 lira, hala bazı Gratislerde var bulursanız tavsiye ederim.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.