Inglot Farlar #3

Inglot farların methini duymayan kaldı mı? benim şahsen denediğim onca marka içerisinde en kaliteli bulduğum farlara sahip:)
 Özellikle Pearl serisine aşık olduğumu söylemem gerek, geçen hafta yazdığım gibi bu farları bana canım Hande alıp yollamıştı, şimdi bu üç fara yakından bakalım;



Gördüğünüz yuvarlak olan Pearl 450 bordomsu mürdümümsü renge sahip bu far en sevdiğim Pearl serisinden, şahane ışıltıları olan, gözde kadife gibi kayan bir far! benim bordomsu mürdümsü farlara olan aşkımı duymayan kaldı mı? en sevdiğim farlar arasına şimdiden girdi bile.



Diğer bir Pearl serisindeki far 430 hardalımsı altın sarımsı bir renk, ben bu tonları kahve farlarla kombinlemeye bayılıyorum, pigmentasyon açısından yine kusursuz.



Ve sonuncusu Rainbow serisinden 119R, bence çok mantıklı bir seri bu, bir far fiyatına 3 ayrı tondan farınız olmuş oluyor, ilk kez pembe farım oldu, çook heyecanlıyım:) pigmentasyon açısından mat bir fara göre kesinlikle on numara, özellikle The Balm'ın mat farlarıyla kıyaslarsak, The Balm'ı kolaylıkla döver:)



Swatchlara bakalım;



Inglot umarım ülkemizde yeniden piyasaya sürülür, bu kadar şahane farlardan kimse eksik kalmamalı çünkü:)

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.