Konuk Yazarım Var:) Kardelen Blog Sizin için Yazdı

Herkese merhaba

Aysel'in bloguna misafir olduğum için çok mutluyum. Sonsuz teşekkür ediyorum ona.

Ben sizlere Balm Shelter lip gloss seçtim bugün. Tonu Pin Up Girl. Daha önceden arkadaşlarım lipglossları tam sana göre Balm'ların baksana diyince bugünkü karmaşada bakabildim.

Gerçekten çok severek aldığım bir renk oldu 8 Mart indirimden. Lipglossların böyle yapış yapış olmayıp da çok çabuk bozulmayananı seviyorum. Bir de güzel kokuyor ki çilekli bir koku gibi.

 Bu da onlardan biri. Gerçekten kırmızı görünmesine rağmen rengi çok yoğun değil. Dudakları nemlendiriyor ve çabucak bozulmuyor.



2 kez uygulanınca daha başarılı sonuç veriyor. Lipglossları seviyorsanız ve Balm'ı seviyorsanız denemenizi öneririm. %50 indirimden aldım normal fiyatı 16 tl , %50 indirimle 8 tl oldu. Uzun sürede gideceğini düşünüyorum.

Benden bu kadar:)

Sevgiler herkese.

Teşekkürler Aysel :)


Kübra'ya blogumu şenlendirdiği için teşekkür ediyorum:) hala blogunu ziyaret etmeyenler varsa buraya tık tık.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.