Konuk Yazarım Var:)) Gonca'nın Güncesi Bizim için Nail art Yaptı!

Merhaba:) Bugün bloguma yetenekli mi yetenekli blogger arkadaşım Gonca konuk yazar oluyor:) Emek etti ve bana istediğim nail artı yaptı, ben beceriksiz olduğumdan kendim yapamıyorum ama blogumda güzeller güzeli bir arkadaşı ve nail artı misafir etmekten çok mutluyum.

Gonca blogunda şahane paylaşımlar yapıyor, Türk bloggerlar arasında son dönem nail art yapanlar arasında en favori blog olduğunu söylemem lazım, bakmadıysanız hala lütfen bloguna bir göz gezdirin:)  http://goncaninguncesi.blogspot.com/


        '' Leopar deseni basitliğiyle ve şıklığıyla  tırnak süslemede benim vazgeçilmezlerim arasına çoktan yerleşti. Leopar desene başka şeyler ekleyerek çok daha güzel sonuçlar elde etmek mümkün :) Bakalım ben leopara ne eklemişim;



Yapımı gayet basit değil mi?Fotoğraflarda adım adım net bir şekilde görünüyor ama eğer sormak istediğiniz birşey olurda bana ulaşabilirsiniz..



Gülün pembe yuvarlak kısmını ojenin kendi fırçasıyla yaptım.
1.görseldeki fırçayla gülün içindeki açık pembe çizgileri ve leopar noktalarının etrafındaki aiyah çizgileri yaptım.
2.görseldeki fırçayla da leopar noktalarını yaptım.
 
 


Ve sonuç!Ben tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamadım doğrusu,siz nasıl buldunuz? ''


Ben de kendi adıma bu tırnaklara bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim, tek kelimeyle şahane! Gonca'ma çoook teşekkür ederim:)
 
Sevgiler! 

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.