Takıntı; Altın Sarısı

Merhaba! Bugün size en sevdiğim renklerden biri olan altın sarısıyla olan imtihanımdan bahsedeceğim:)

Günlük yaşamda takılarda hemen hemen en çok tercih ettiğim renk altın sarısıdır, saçlarımı sarı diye midir bilmiyorum ama aşığım bu tona!

Gördüğünüz takıların çoğu Tresera ve Mangodan..

Far; Inglottan şahane bir altın sarısı!
 
Ojeler; hala istediğim altın sarısını bulamasam da ojelerde olanlarla idare ediyorum:) essence, pastel, flormar sevdiklerim arasında.




Saatim Casio! tüm Casio saatlerini alın bana gıkım çıkmaz.

Yaka kolyemi pek bilmişim yaptı, aşığım direk, zımba denen yerde direk ben varım:)

Ruj olarak Essence'n direk altın sarısı rujunu seçtim, koyu renkli rujların üstüne şahane olduğunu söylemem gerek!

Ve allık olarak Betty Lou; içerisinde bronzluk olan bu allık altın sarısı göz makyajıyla şahane gidiyor ve glowy bronze bir cildi size veriyor.

Benim altın sarısı üzerine hislerim ve seçtiklerim bunlardı, siz de sever misiniz bu rengi?

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.