La Roche Posay Toleriane Teint Fluid Fondöten

La Roche Posay'in bu fondötenini bayadır kullandığımı söyleyebilirim, Türkiye'ye üç rengi geldiği için açıkcası bu renk bana 2-3 ton koyu gelmekle beraber, pembe alttonlu olduğunu da eklemem gerek, tüm bu üzücü yanlarına rağmen gelelim diğer özelliklerine;

-Ortadan yüksek kapatıcılığa sahip ve suratta maske gibi asla durmuyor, bunu elde etmek oldukça zordur yüksek kapatıcılı fondötenlerde.

-Suratta asla mat bir görüntü bırakmıyor, mat suratları sevmem çünkü oldukça kuru bir cildim olduğundan mat fondöten kullanırsam sonum ne olur tahmin bile edemiyorum.

-Gün boyunca kalıcılığı şahane, ne akma, ne çamurlaşma yaptı.

-İzleri örtmede oldukça başarılı hatta Lisa Elridge bu fondöteni kapatıcı olarak kullanıyormuş.

-La Roche Posay cilt dostu bir marka olduğundan dolayı fondötenini de iç rahatlığıyla kullanıyorum ben.

Kimler kullansın?

-Kapatıcılığa ihtiyaç duyanlar

-Cilt rengi bembeyaz olmayanlar.

-Cildimde tüm gün kalsın, kalıcılığı şahane olsun diyenler.

Ben şahsen çok sevdim, dediğim gibi rengi uysaydı hayatımın fondöteni bile olabilirdi.

Fotoğrafa bakalım;



Ürün firma tarafından gönderilmiş olup tamamen şahsi yorumlarımı içermektedir, teşekkürler La Roche Posay.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.