Sıradaki Yazılar Neler Olacak?

Merhaba merhaba, sıradaki yazıları gösteren ön fotoğraflama olayını çok seviyorum:)


Bakalım ilerleyen günlerde blogta neler olacakmış;



Nars Sheer Glow fondöten 2 haftayı geçti kullanıyorum, yorum yapabilirim:)

La Roche Posay fondöten, bir üstteki maddeyle aynı:)

Nars allıklar Sin ve Exhibit-a önümüzdeki günlerde kullanmaya başlayıp öyle yazacağım ama allıklar hakkında yazmak için çok kullanmaya gerek olduğunu düşünmüyorum, sonuçta bakacağımız şey pigmentasyon ve kalıcılık, ee bunları 1-2 günde de görebiliriz:)

Nyx Taupe blush/bronzer, şimdiden favorim!

İzlemede kalın, güzel yazılar gelecek, sevgiler:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.