Allık Dosyası.

Bir allık delisinin not defteri koysaydım blogumun adını o da mantıklı olurdu aslında, evet makyajda benim en çok sevdiğim kesinlikle allıklar! bin tane olsun sanırım doymam, o kadar çok seviyorum ki allık denen olayı kendime yakışmayacağını bildiğim renkleri bile dayanamayıp alıyorum.

Son zamanlarda elimden 12-13 tane allık çıkarttım, bu yüzden baya baya azaldı allıklarım ama sanıyorum ki bu aşktan asla vazgeçemiyeceğim çünkü gün geçtikçe aklımdakiler artıyor, şimdi elimde neler kalmış bakalım, ürünlerin toplu swatchlarını bu yazıda bulabilirsiniz;








1; Nars Sin
2; Nars Exhibit-a
3; Nars Taj Mahal




4; Mac Style
5; Chanel Reflex
6; Rimmel London Live Pink


7; Pastel Spring Blush 15
8; Pastel Spring Blush 10
9; The Balm Betty Lou


Peki yeter mi? cık yetmez aklımda sürüyle renk var, yanaklarımız hep ışıl ışıl olsun:)

Paylaş
, , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.