Holika Holika Bb krem / Shimmering

Bb kremleri genel olarak sevmişimdir, şimdiye kadar bir çok markayı denedim, kimisini çok sevdim, kimisinden nefret ettim, sonuç olarak doğru ürünü bulursanız gerçekten güzeller.

Cilt yapısı ve lekelerimden dolayı fondöten ve bb kremlerde aradığım ilk şart ortaya yakın kapatıcılıktır, Türkiye'de olan bb kremlerde bu zor bir durum çünkü çoğu renkli nemlendirici yapısında.

Holika Holikayla Aytül'üm sayesinde tanıştım, kendisi önceden de kullanmış ve çok sevmiş bu bb kremi, sevilmeyecek gibi de değil neden mi?

*Yapı olarak aşağıdaki fotoğraflardan göreceğiniz üzere oldukça koyu kıvamlı, bu size orta kapatıcılıkta bir cilt veriyor.

*Bendeki shimmering özellikli olan yani glowy ciltlerden hoşlananlar için, gerçekten glowu size veriyor ve asla cildinizi yağlandırmıyor.






*İçeriğinde spf 45 var ki bu baya iyi, sadece fotoğraf çekilirken dikkatli olmak lazım ee bununda nedeni klasik güneş koruyuculu olması.


*Kalıcılık olarak bayıldım, saatlerce cildim de kaldı, daha bir güzel yanı ne sivilcelenme ne bir kusma yaptı.


İlk kez Kore'den gelme gerçek bir bb krem denedim ve burdakilerle farkı cidden çok fazla.


Severek kullanmaya devam edeceğim:)


Yurt dışından alışveriş yapıyor ve bb kremleri çok seviyorsanız kesinlikle şans verin.

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.