Benefit They're Real Maskara

Merhabalar, Benefit'in en ünlü ürünlerinden olan They're real'i çok denemek istiyordum ve fırsatım oldu.Bana  bu ürünü yollayan Selin'i tekrardan öpüyor ve teşekkür ediyorum:)

(Öncelikle uyarmam gerekir ki bendeki deluxe boy.)



Fırça yapısı tam sevdiğim gibi, böyle dikenimsi, plastik fırçalar maskaralar her zaman favorimdir.

Fırça yapısından dolayı sürüşün rahatlığını sevdim, adeta kirpikleriniz taranıyor.

Akma sorunu yaşamadım ya da dökülme.


 Özellikle alt kirpiklere uygulamada gayet başarılı.



Volume ve uzunluk verme açısından über başarılı değil ama kesinlikle ortadan yüksek başarıda, en azından şuana kadar denediğim en güzel maskara.




Genel olarak sevdiğim bir maskara oldu, hatta denediğim maskaralar içerisinde şuan kesinlikle favorim, lakin Benefit'in Türkiye'deki fiyat politikasına gerçekten gıcığım, allık olsun, ten grubu ürünler olsun paraya rahatça kıyabiliyorum ama bir maskaraya dünya kadar para vermem için cidden düşünmem lazım, bu biterse, bir daha almak için düşüneceklerimden olacak:)

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.