Okumaktan Zevk Aldığım Bloglar # 2

Merhabalar bloga yazı yazmadığım bir gün, bari sevdiğim blogları paylaşayım dedim, bu 2.si önceden de yazmıştım, zaman zaman sevdiğim bloglara böyle yer vereceğim.




http://beautygoretheladylicious.blogspot.com/

Bir profesyonelden akıl almak ister misiniz? bu kadının yazılarını okuyun, blog açmadan önce bile gizli takipçilerindendim, üzerine çok söz söylememe gerek yok bence çok başarılı bir blog;





Sıra geldi Güzellik Gezegenine http://guzellikgezegeni.blogspot.com/



Daha blogum yokken videolarını takip ettiğim, güzeller güzeli bir blogger daha, tarzına ve zevkine ayrıca bayıldığımı söylemem gerek, her fotoğrafına baktığımda maşallah diyorum desem yeridir:)Tanıttığı ürünlerde zevkimiz oldukça ortak, beğenerek takip ediyorum.

Ve tanıtacağım son  blog Makyajkolik http://themiselin.blogspot.com/



Henüz yeni bir blog olmasına rağmen, paylaşımlarını çok seviyorum, hergün sayfasına girip yeni yazı yazmış mı diye baktığım bloglardan oldu, hepimiz gibi hobi olarak yazsa da ileri de çok çok daha kişi tarafından farkedilip değerinin anlaşılacağına inandığım bir blog.

Aranızda bu blogları henüz keşfetmeyenler varsa, tavsiyeler benden:)

Mutlu akşamlar.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.