Rimmel London - 050 Live Pink Allık

Merhabalar bugünki konumuz bir allık delisi olan benin Rimmel London'ın allığıyla imtihanı:)




Gördüğünüz üzere allığımız safi pembe rengi de adı gibi gayet canlı bir pembe içinde ufak ışıltılar bulunan bir allık, elimdeki tüm allıkları elden çıkarttığımı biliyorsunuz akılsız gibi kendime birtane bile pembe allık bırakmamışım, bende gittim bu allığı aldım.



Rimmel London sevdiğim markalardan biri, özellikle fiyat performans açısından cidden başarılı, genel olarak sevdim bu allığı tek kötü yanı gün içerisinde tazelemeniz gerekmesi, o da fiyatını düşününce sanırım gayet normal çünkü satış fiyatı 10 lira.


Tüm tenlere gideceğini düündüğüm risksiz bir renk, ayrıca küçük olması da sevindirici çünkü allık denen şey bitmiyor..

Uygun fiyatlı bir allık arayanlara öneririm.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.