Botoks Öncesi ve Sonrası / Oyuncu Botoksu

Merhabalaaarr!! Yazmam gereken o kadar şey var ki nereden başlasam bilemedim ama biz bayanlar tarafından oldukça merak edilen, birçoğumuzun yaptırdığı ya da yaptırmak isteyipte korkudan yaptıramadığı Botoks hakkında kişisel deneyimimizi sizlerle paylaşmak istedim..
Hatırlayacak olursanız bundan bir kaç ay önce göz altı dolgusu yaptırmıştım.. O zaman da yazdığım gibi Redensity II Göz altı Işık Dolgusu tek seferde değil bir kaç seansta istediğiniz göz  altlarına sahip olabileceğimiz göz altı için özel geliştirilmiş bir dolgu maddesidir.
2. uygulama için geçen haftalar doktorumla randevulaştım.. 2. uygulamayı gerçekleştirdik.. Bu sefer rötuş yapıldığı için daha önce ki uyglamadan boşalan yerleri doldu.. Şu anda ki göz altlarımdan çok çok daha memnunum.. :)

Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.