Bath&Body Works Vanille Body Lotion

Merhabalar.

Bath and Body Works ile Aytül'üm sayesinde tanıştım, sağolsun bir çok markayla sayesinde tanışma şansım oldu öncesinde de:)


Vanille Noire isminden anlatacağınız üzere vanilya kokulu bir losyon ve ben ilk kullanışta kokusuna aşık oldum, herhalde dünyadaki en güzel koku desem yeridir ve şunu da eklemem gerek ki ben krem, losyonlarda genelde hep çilek vişne kokularını kullanır ve severim ama bundan sonra onlara arada şans vereceğim gibi.



Vücut diyor ama ben gayette ellerime de kullanıyorum çünkü öyle güzel bir koku ki mis gibi kokusunu hissetmek hoşuma gidiyor, ellerimde kokusunu 2-3 saat hissediyorum, kalıcılık olarak iyi yani.

Asla yağlı bir his vermiyor, nemlendirmesi normal.

Vanilya kokusu çok ağır değil ama hafifte değil.


Bir losyon hakkında daha ne söylenir bilmiyorum ama Vanilya kokularını zaten seviyorsanız, bu kremi de seveceksiniz.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.