NYC MAKYAJ ÜRÜNLERİ

NYC markasının renkli kozmetik ürünleri Watsons mağazalarında satışa sunuldu.Oldukça uygun fiyatlara sahip olan NYC ürünlerinden far paleti,ruj ve daha önce hiç denememiş olduğum ojelerinden 3 renk seçtim.
Far paleti Maybelline markasının yeni çıkarmış olduğu Diamonds Glow paletlere benzerliğiyle dikkat çekiyor.




Henüz testerı bulunmayan rujlardan Candy Crush rengini seçtim.Bu tonların bana yakışmadığı düşüncem ruju sürmemle pekişmiş oldu.
Ruj bir kısmı dışarıda kalan bir ambalaj tasarımına sahip.Bu tip rujların kapaklarını kapatmayı biraz zor buluyorum.Nitekim futoğraf çekiminden sonra ruju eline geçiren minik kuzu onu kolayca kapattı ve artık rujun bir kısmı yok :(
Rujlar oldukça yumuşak yapıdalar ve kolay sürülüyorlar.Beni rahatsız etmeyen ama çok ta güzel olmayan bir kokusu var.



Far paleti ile ilgili çok fazla bir beklentim yoktu ama beni çok şaşırttı.Yumuşak ve pigmentli yapısıyla çok beğendiğimi söyleyebilirim.Hatta Maybelline'nin benzer serisinden daha iyi buldum :))


Ojeye gelince özellikle rengini çok sevdim.Kuruma süresi bana biraz uzun geldi ki sürdükten sonra iki parmağımı bozup tekrar sürdüm.Bir de fırça tekrarlarına çok izin vermeyen bir yapısı var.Bundan sonra mutlaka NYC oje kurutucu ile birlikte kullanmayı düşünüyorum.

Ürün fiyatlarını tam hatırlamamakla beraber Ruj-5 TL,Far paleti 12 TL,ojeler ise 3.50 TL gibi fiyatlara sahip.


Siz NYC ürünleri ile tanıştınız mı,ürünler hakkında neler düşünüyorsunuz?

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.