Ecotools Airbrush Concealer Brush / Kapatıcı Fırçası


Sanırım bu fırçayı duymayan kalmamıştır.. Hem kapatıcı hem karıştırma açısından mükemmel iş çıkarıyor. Ben burun konturü içinde kullanıyorum. Çok amaçlı ve 10tl fiyatla bulduğunuz ilk yerde üzerine atlayın, hatta yedekleyin derim. Göz altıma kapatıcıyı hep parmağımla uygulardım ama ilerleyen saatlerde çizgilenme yapmasından çok rahatsızdım. Bunu bir arkadaşıma söylediğimde bana Real Techniques airbrush concealer fırçasını tavsiye etti ama kredi kartım olmadığı için alamıyorum malesef.. Bende bu tarzda TR de bulabileceğim fırçaları araştırmaya başladım sonunda bu fırçayı buldum ve tam anlamıyla Real T. concealer fırçasının birebir aynısı :)
Gratislerde bulmak neredeyse imkansız gibi çünkü bilmem kaç ay sürekli gidip baktım almak için ama bulamadım.. En sonunda 2 ay önce 1 tane bulabildim hemen kaptım :) Her gidişimde bakıyorum tekrar bulursam bi iki tane daha almak istiyorum. Daha fazla lafı uzatmanın anlamı yok alın kullanın beğenmezseniz bana yollayın ^^
Hoşçakalııın :)



yumuş yumuşş kıllara bakar mısınııızz :))


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.