The Balm - Put A Lid on It.

Merhabalar.


The Balm'ın ülkemize yeni gelen ürünlerinden biri olan bu göz/far primerını kadınlar gününde denemiş fakat bulunduğum yerde kapışıldığı için alamamıştım, en son yüzde 40 indirimde çokta ihtiyacım olmasa da denemek için aldım, zaten indirimsiz fiyatı 27 lira indirimde olunca tadından yenmiyor.

Put a Lid on It, The Balm'ın makyaj bazıyla çok benzer yapıda hemen hemen aynı desem yeridir hatta, cilde kadifemsi bir etki veriyor, şuana kadar kullandığım en iyi göz bazı desem yeridir gelelim nedenlerine;


*İlk sürdüğünüzde biraz bekleyiniz çünkü ilk sürüşte ıslak bir yapısı var sabitlenince sorun yok.

*Bir uyarı; göz kapaklarınıza asla fondöten değdirmeyin ben bir keresinde değdirmiştim üstüne bazı sürünce saçma sapan bir hal aldı, yani çıplak olmalı göz kapakları.

*Farı gayet güzel tutuyor, yağlı göz kapaklarım yoktur, farlar ise kalitesiz değilse genelde bende birikme sorunu felan yapmaz (yani yazar burda diyor ki far bazı aslında benim için bir olmaz olmaz değil)



*Tabi doğal olarak farınızın pigmentasyonunun kat kat artmasını sağlıyor aşağıda göreceğiniz fotoğrafta olduğu gibi.

*Kalıcılığı muazzam ciddi şekilde farınız uçmuyor akmıyor (yağlı göz kapaklarını bilemiyorum gayet kuru olan göz kapaklarım için fikirlerim)


*Uzun zamandır severek kullandığım Benefit Stay Don't Strayle beraber severek kullanacağım, Benefit'i genelde kimse sevmiyor ama ben kapatıcı olarak da kullanılmasına aşığım! ama far kalıcılığı olarak düşünürsek bence sorun yaşayanlar The Balm'ı kat kat daha sevecektir.

Yüzde elli indirimde 13 lira gibi komik bir fiyata gelen bu baz bence piyasadaki en iyilerden birisi, o kadar iyi ki ihtiyacım olmamasına rağmen aldığıma asla pişman olmadıklarımdan.

Farı gözünde durmayan, akan, biriken herkese tavsiye ederim, hem ne kaybedersiniz ki?

Sevgiler.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.