Flormar Ten Rengi Mat Farlar.

Merhabalar.

Günlük hayatta göz makyajım hep klasiktir, mat ten rengi far ve eyeliner, siz blog için yaptığım makyajlara bakmayın normalde bu tarz makyajlar tercih ediyorum.

Ten rengi farların hayranı olduğumdan elimdeki tüm ten rengi farlar çok sık bitiyor, bende gidip palet almaktansa Flormarın tekli farlarından almaya karar verdim, Naked Basics alsam kahve tonları olacaktı, The Balm paletlerden alsam içindeki ten renkleri minnacık olduğu için yine biteceklerdi, şuanda da Mac'ten alacak kadar da zengin değilim açıkcası o yüzden olabilecek en mantıklı hareketi yapıp bu üçlü bebeği aldım.




İlk rengimiz kırık beyazla hafif pembelik içeren bir far , göz makyajında beyaz kullanmaktansa kırık beyaz krem renkleri daha çok seviyorum, böylece panda görüntüsünden kaçınıyoruz:)



İkinci far fotoğraflarda belli olmamış ama kesinlikle pembe yönü ağır basan bir ten rengi, yani kullandığınız da gözünüzde çok sade pembeliği rahatlıkla görebiliyorsunuz.




Üçüncü rengimiz ise direk ''ten'' rengi.


 Swatchları;


Gelelim yorumlarıma;

-Flormar bence mat far işinde gayet başarılı olmuş, tebeşirimsi yapıları yok.

-Tozutma sorunu var ama kesinlikle çok değil.

-Öğlen 10da yaptığım makyajda akşam ben makyajımı silene kadar gözümdeydiler.

Sonuç olarak iyi ki gidip Naked Basics'e sırf ten rengi için o kadar para vermemişim, hoş Flormar da artık ucuz bir marka değil çünkü bu üç fark 30 küsür liraya geldi bana.
(Naked Basics şahane Ud'in kalitesi de tartışılamaz ben sadece ten rengi far istediğim için palet almak saçma olduğundan dolayı almadım) 


Ten rengi far arayışındaysanız tavsiye ederim.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.