RIMMEL KATE OJE # 713 BRITPOP

Rımmel geçtiğimiz günlerde Kate Moss serisinden yeni ojeleri piyasaya sürdü.Watsons'ta tesadüfen gördüğüm ojelerden navy mavi rengi seçtim.Artık yeni çıkan ojelerde klasik renklerden çok elimde olmayan değişik renklere yöneliyorum.




Oje kalın fırçalı,bu da ojenin kolay sürülmesini sağlıyor.Tek katta kuruma hızı çok iyi.Katlar arttıkça kuruma hızı biraz uzuyor ama sorun değil.Bana 2 kat yeterli geldi.Sürdükten sonra parlak ve pürüzsüz bir bitiş elde ediyorsunuz ki ojenin duruşunu çok beğendim.



Bu renk için problem ojeyi çıkartırken başlıyor.Altına baz sürdüğüm halde tırnaklarımı masmavi boyadı.Silerken ne kadar ovalama hareketi yapmayıp tek harekette silmeye çalışsam da parmaklarıma bulaşmasını engelleyemedim.Siz siz olun bu ojeyi silerken çok dikkatli olun.



Kate ojeler indirimli 4.50 TL fiyatla satılıyorlar.Henüz bakmadıysanız göz atmanızı öneririm.

Ojeleri alıp deneyenler varsa görüşlerinizi bekliyorum.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.