GOLDEN ROSE IMPRESSION OJE # 13 #

Impressıon serisi ojelerin çıktığını duyunca hemen iki rengini sipariş vermiştim.07 numarayı daha önce blogda paylaşmıştım.(Yazısı için Tık Tık.)Diğer renk olan 13 numara ise taslaklarda kalmıştı.Bu serinin ojelerinin her ikisininde tek başına görüntüsünden hiç hoşlanmadım.Bana göre mutlaka baz kullanmak gerekiyor ki güzel görünsün.13 numaralı ojeyi alırken metalik efekt beklentim vardı ama ojem mat çıktı.Mavi oje üstüne tek kat uyguladığım ojenin kuruma süresi kısa.Fiyatı ise 6.50 TL.


Bu serinin değerlendirmesini yapmam gerekirse; evet fena değiller ancak bende bir Jolly Jewels etkisi yapmadılar.Koleksiyonu hiç yerinde görmedim ama sanıyorum başka rengini almayacağım.
      
Siz bu  seriyi inceleme fırsatı buldunuz mu,hangi rengi beğendiniz ?
Paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler, Mutlu günler :)))
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.