Mayıs - Haziran Favorileri.

Merhaba uzun bir aradan sonra ilk yazıyı Mayıs-Haziran favorilerini yazmaya karar verdim.

Öncelikle şunu demem gerek 1 Haziran benim doğum günümdü çoğu kimse bilmese de, bunu bilmeyen arkadaşlarımın içine doğmuş gibi bol süprizli bir hafta oldu benim için, bu blogun sana kazandırdığı en önemli şey ne derseniz şüphesiz edindiğim dostlarım derim... Beni her koşulda yalnız bırakmayan, aklından hep geçtiğime emin olduğum kardeşten farkı olmayan Aytül'üm, uzakta olsak da samimiyetiyle yanımda olan Elçin'im ve Dilara'm bana bir sürü süpriz yaptı... Aytül'e ne desem az zaten bu kadar gönlü bol bir insan olamaz, Elçin ise yolladığı paketin dışında yazdığı mektupla beni o kadar duygulandırdı ki anlatamam, başım ağrıyor dediğimde, buna en az kendim kadar üzülen bir dostum var, inanın bunun değeri her şeyden önemli... ve Dilaratoş, küçük kız kardeşim ve umarım gelecekteki ev arkadaşım:) gözü gönlü tok ve bir o kadar da saf temiz kalpli.. Adı geçen geçmeyen ama her türlü yanımda olan bütün dostlarıma teşekkür ediyorum ve her an cidden şunu diyorum; iyi ki varsınız, dostluğunuz için çok teşekkür ederim...


Çok konuştum değil mi? :) gelelim favorilerime;




Cilt; 

Fondöten olarak Face and Body favorim diyorum ya şu sıralar Nars ile iyi anlaşamıyoruz.

Sephora Sculpting Disk; Elçin'imin hediyelerinden bazı ürünler kargonun dikkatsizliğine uğramış ver kırılmış:/ kimisini pressledim kurtardım hiç sorun değil severek kullanmaya devam edeceğim:) Bu diske bayıldım, yaz günleri için gayet uygun normalde pudra kullanmasam da yazın şart oldu, ayrıca ten makyajında gerekli 3 öğeyi bir diskte toplamak çok mantıklı!

Rimmel London Stay Matte pudra; Oldum olası en sevdiğim pudra.

La Prairie kapatıcı; kapatıcım bitti, buna döndüm mecbur, yakında yazısını yazacağım zaten yapısı şahane ama kapatıcılık benim mor göz altlarıma asla yetmiyor, mecburiyetten favoriler listemde yani:)



Dudaklar; 

Bu ay sürekli Mac Russian Red'i kullandım desem yeridir taa kii Chubby Stick'e kadar, Flormar'ın kırmızı dudak kalemiyle kombinliyorum.

Clinique Heftiest Hibiscus ise Dilara'nın doğum günü hediyesi:) geldiği günden beri başka hiç bir ruj kullanmadım, o kadar ki durmadan kullandığım Russian Red'e ara verdim.


Yanaklar;

The Body Shop Bronzing Powder; bayıldım!

Nars Taj Mahal; turuncu allıklara takılmışım durumdayım yapacak bir şey yok.

Essence Marble; elimde olan en sevdiğim pembe allık.

Rimmel London bronze; buaralar bronzumsu ve turuncu allıklardan gittiğim aşikar sanırım:)

Aydınlatıcı olarak ise Becca shimmering skin perfector; şuana kadar kullandığınız bütün aydınlatıcıları unutun, bundan güzeli ne denedim ne kullandım.




Gözler;

Benefit They're Real; uzun zamandır favorilerimde bitene kadar devam.

Maybelline Rocket; Benefit'le dönüşümlü olarak kullanıyorum.

Flormar tekli farlar; gayet başarılı olduklarını düşünüyorum.

Essence gel eyeliner; bu yıl bitirmiş olacağım tek ürün olacak sanırım.

Mac Saunter dudak kalemi; evet evet yanlış duymadınız dudak kalemi, fakat nuden o kadar güzel bir rengi ki göz içlerime daha çok yakıştırdım bayıldım.



Uzun bir yazı oldu, sıkıldıysanız özürler bizden:)

Sevgiler.
Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.