Becca Shimmering Skin Perfector - Opal

Merhaba.

Bugün tanıtacağım ürün Becca Shimmering Skin Perfector - Opal, dünyanın en ünlü mualarından Lisa Eldridge'n videolarında sıkça yer verdiği bir aydınlatıcı.

Bende bu küçük kapta olmasına rağmen hakkında yazılması gerektiğini düşünüyorum.

Krem yapıda olan bu aydınlatıcı çok azıcık almanızla yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz her noktaya yetiyor.

Yapısı güzel çok sıvı değil gerçekten krem gibi.

Pigmentasyonu şahane ama düzgün kullanıldığında korkacak birşey yok, bir MaryLou ile disko topuna dönmeniz şahsen daha olası geliyor bana.


Kalıcılık günün sonuna kadar suratımda kaldı, sıcak yaz günlerinde bile yüzümden akmaması ayrı bir artıydı.

Şuana kadar bazı toz aydınlatıcıları denedim ama aralarında en çok beğendiğim bu oldu, krem ürünler demek ki iyi olunca gerçekten tozlardan daha başarılı oluyormuş, normalde krem ürünlerden kaçınırım ben ama bu öyle mi? cık, cidden şahane.

 Sanırım ülkemizde yok, bana denemem için hediyeydi bu (hediye edene ne kadar kalp yollasam az)  ama eğer yurtdışında tanıdığınız varsa bir bakın derin.


Bu da swatchu elimin üstünde, ne kadar doğal duruyor değil mi?



Test ettim, beğendim, yazdım:) sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.