Narecza

Merhabalar, bir çok bloggera olduğu gibi bana da Narecza'dan bir paket geldi, ''aa çok şaşırdım sürpriz bir paket'' diyemeyeceğim çünkü gayette geleceğini biliyorduk.

Neyse bu ufak söylenme sonrası paketin içeriğine geçebilirim, bu arada söylenme Narecza için değildi, tenzih ederim.


Benim paketimin içerisinde yukarıda gözükenler dışında bir de gece görüş gözlüğü de vardı, araba kullanmadığım için kullanabilecek birine verilmek üzere kaldırıldı.Gelelim diğerlerine, şüphesiz ki beni sevindiren Bioderma H2O oldu, 250 ml bu ürün bana ancak 15 gün gidiyor, evet yanlış duymadınız sanırım ben abartıyorum.

Annagaspi markalı bb kremi sevdiğimi söyleyemem, kokusu beni rahatsız etti, ayrıca bb kremden çok resmen yoğun bir nemlendirici hissi aldım, krem kısmı biraz ağır basmış yani.

Plasenta maskesini yapmadım, önceden kremini de anneme kullandırtmıştım zaten, içinde ''plasenta'' olması gerçeği tüylerimi ürpertiyor.Saçma bir şey olabilir ama elimde değil.

Hamilton ise güneş koruyucu olarak sevdiğim bir marka, bu kutudan çıkan iki şeye çok sevindim birincisi H2O diğeri de Hamilton testerı.

Bunların dışında ise bu hediyeler bana gayet hızlı bir şekilde ve güvenilir bir paketle ulaştı, yani Narecza'nın bu tutumundan gayet memnun kaldım.

En son baktığım üzere hala bazı markalarda indirimi bulunmakta, boş vaktinizde göz gezdirmek için tık tık.

Narecza'ya teşekkür ediyor, iyi akşamlar diliyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.