COLOR TREND SON KAT TIRNAK CİLASI

Avon'un geçtiğimiz yılbaşına özel çıkardığı simli ojeleri geçen ayın indirim broşüründe oldukça uygun bir fiyata görünce almadan edemedim.
Serinin altın,mor ve gümüş olmak üzere üç rengi vardı.Ben altın ve mor yönünde tercih yaparak bu iki ojeyi aldım.


 Şeffaf cila içinde iki farklı boyda pul içeren ojeler tek başına ya da farklı renkteki ojeleri süsleme amaçlı kullanılıyor.Ben fotoğraflarken aynı tonda ojelerin üstüne uyguladığım için pullar kendini gösteremediler ancak farklı renkler üzerinde daha güzel görüneceğini düşünüyorum.

                                                          Bu resimdeki iki görsel alıntıdır.

Siz de benim gibi pullu oje seviyorsanız denk geldiğinizde indirim broşürlerine göz atmanızı öneririm.Mutlaka bir broşürde karşınıza çıkacaklardır.

Color Trend Top Coat'lardan ben en çok altın rengini beğendim.Siz hangi rengi beğendiniz?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.