Flormar'dan Yeni Ojeler! Wet Look / Glitter Serileri.

Merhabalar.

Flormar yeniliklere doymuyor, son zamanlarda ojelerinde şahane 2 seri çıkardı; birisi Wet Look, diğeri ise Glitter serisi, Türk firmaların ojeler üzerine böyle yeni seriler çıkarması çok sevindirici, özellikle ben sim/pul delisi bir insan olarak yüksek fiyatlı ojelere pek yanaşamıyorum ama Türk firmalar fiyatı orta seviyede tuttuğu için alması daha kolay oluyor.

Wet Look serisi isminden anlaşılacağı üzere parlak bir bitiş veriyor, yani benim gibi oje üzerine topcoat uygulamayanlar için biçilmiş kaftan.

Serinin kurumasını hızlı buldum.

Fırça yapısı şahane oldukça geniş, tek sürüşte tırnağınızı kaplıyor.

Kalıcılık hakkında bir şey diyemem çünkü hiç bir oje tırnaklarımda 1 günden fazla kalmaz benim.(sıkılgan yapı)

Parlaklık cidden güzel ıslak gibi:)

Her oje gibi 2 katta yeterli opaklık verdiğini düşünüyorum.

Fiyatları 3.5 lira.


En çok sevdiğim seri ise şüphesiz Glitter serisi oldu, baya farklı tonları var bu serinin.

Yine aynı şekilde hızlı şekilde kuruyor.

Glitter tarzı ojeleri biliyorsunuz ki çıkarmak çok zor ama folyo yöntemiyle baya kolaylıkla çıkarabilirsiniz.

Yanlış hatırlamıyorsam fiyatları 5 lira.

Ben şahsen yeşilli ve altın renkli olan glitter ojelerden alacağım:)

Swatchları takma tırnaklar üzerinde gösterdim çünkü tırnaklarım şuan pek iyi halde değil, ojelerin güzelliğini bozmasını istemedim.




Merak edenler için numaraları;



Bu 2 seri hakkında cidden diyebileceğim olumsuz bir eleştiri yok, baya sevdim, tabi oje severler daha derin incelemeler, yorumlar yapacaktır  ama benim gibi ortalama oje kullanıcıları oldukça memnun kalacaktır.

Sevgiler!


*Basın ürünüdür, yorumlarım tamamen objektiftir, Flormar'a tekrardan teşekkür ediyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.