ESSENCE ME & MY ICE CRAM KOLEKSİYONU OJE VE DİĞER ALIŞVERİŞLER

Merhabalar.Son dönemde almış olduğum bir kaç parça alışverişi Essence Me & My Ice Cream koleksiyonundan seçtiklerim ile birlikte göstermek istedim.
Essence Me & My Ice Cream koleksiyonu yumuşacık renkleriyle yazdan çok bahara yakışan bir koleksiyon gibi geldi bana.Yaz denince aklıma daha renkli ürünler gelse de koleksiyonun görüntüsünü beğenmemek mümkün değil.
Bu sefer fazla abartmayarak sadece Aydınlatıcı topları ve Icylıcıous adlı ojeyi aldım.Aydınlatıcıyı ayrıca yazacağımdan burada anlatmıyor ve ojeye geçiyorum.


Ojeyi renk olarak çok sevdim.İncimsi bir yapısı var.Diğer koleksiyon ürünleri gibi farklı bir şişesi var.
Ojenin sürümüne gelince tek kat kullanmak imkansız.Mutlaka 2.katı uygulamalısınız.Ben 3.katıda denedim ancak çok kalınlaştığı için silmek zorunda kaldım.Sürerken biraz fırça izi bırakıyor ama belli markalar dışındaki ojelerin  bu renklerinde genelde sorun yaşanıyor.
Kısacası Icylıcıous sürümü dışında sevdiğim bir renk oldu.Onu da günlük kullanımda sorun etmiyorum.
Ojenin üstüne yine Essence ojelerle dondurma çizmeye çalıştım :))


Resimlerde görünen Cupcake Kumbara Rossmann'dan ancak alalı epey oldu.Hala var mı bilmiyorum.
Matruşka Notluk Migros'ta gözüme takıldı ve hemen alışveriş sepetine eklendi.
Dondurmalık ve Kaşık Tantitoni
Cupcake Yüzük ise Accessorize indiriminden....

Benim son zamanlarda aldıklarımdan konsepte uyanlar bunlardı.Siz en çok hangilerini beğendiniz ?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.