L'oreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Selam kızlaar :)
Bugün sizlere yeni aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Genelde bu tarz ürünleri yarıya indirmeden pek yorum yapmam aslında ama bu temizleyiciyi 3 kere kullanmama rağmen sizinle paylaşmak istedim. Bu su gibi olan temizleyiciler piyasada farklı markalarda mevcut. En bilineni Bioderma'nın temizleyici suyu. Daha önce hiç kullanmadım karşılaştırma yapamıycam. Ben de şöyle bir huy var; bir ürün, bir film, yada başka birşey  herkes tarafından övülünce direkt soğuyorum! Beni resmen itiyor. Kötü bir huy belki ama değiştiremiyorum maalesef.. Bioderma' nın temizleyici suyunu da bu yüzden almadım almak bile istemedim. Her neyse gelelim konumuza :) Bu temizleyiciyi almasını arkadaşıma ben söyledim dene bi belki seversin dedim. Almış, kullanmış çok sevmiş! Bende önce onun aldığını denedim çok beğendim ve koşa koşa gidip bende aldım :)

*Makyajı çok güzel temizliyor.
*Yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor.
*Yüzüme ne sürersem süreyim hep yıkama isteği oluşur bende ama bu üründe hiç öyle bir isteğim olmadı.
*Göz makyajımı kolayca çıkardı gözümü yakmadı.
*Kokusuz, parfümsüz! :)
*Ambalajı gayet kullanışlı.
*Fiyatı tam hatırlamıyorum 17 lira olması lazım.
Ben bu ürünü çok beğendim. Makyaj temizleyici arayanlara tavsiye ederim. Kesinlikle yıllarca kullanacağım bir ürün oldu bile..



Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.