LOREAL GLAM SHINE BALMY GLOSS

Tombul Chubby'ler çok tutulunca markalar bir bir tombul kalemler çıkarmaya başladılar.Bourjois,NYC ve Rımmel'inde sırada olduğunu söylemek isterim.Çıktığını ilk duyduğum anda çok merak ettiğim Loreal'in Balmy Glosslar'ı ile nihayet tanıştım.Watsonsta İkinciye %50 indirim olunca iki renk seçtim.Bendeki renkler 909 Mad For Pomegranate ve 914 Fall For Watermelon.


Chubby Stick'lere olan benzerliğinden dolayı iyi oldukları yönünde bir düşüncem vardı ve beni yanıltmadılar.
Ambalajlarından yapılarına kadar oldukça benziyorlar.Kolayca sürülüyorlar ve bol nem veriyorlar.
Kokuları rahatsız edici değil ve yiyip içmezseniz bir kaç saat dudakta kalıyorlar.




Rujlar bence tam yazlık.Balmy Gloss adının karşılığını çok iyi veriyorlar.Parlak harika bir bitişleri var.Chubby Stickleri pahalı bulanlara 22 TL olan fiyatlarıyla iyi birer alternatif olacaklarını düşünüyorum.

Çok sevdiğim Balmy Glossları mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.

Siz Glam Shine Balmy Glossları denediniz mi,en çok hangi rengi beğendiniz?


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.