Rimmel London Kate Moss 16 / Şeftali Pembe Ruj

Herkese merhabalar..
Evde ki tadilat uzadığı için blog yazılarım oldukça gecikti :( Bende daha önceden çektiğim dudak swatchunu bulunca hemen paylaşmak istedim.
Bu rujun rengine ne kadar aşıksam yapısından da  o kadar nefret ediyorum! Dudaklarınız çatlakmış gibi göstermede üzerine yok! Peeling yapıp dudaklarımı iyice nemlendirip o şekilde uyguluyorum o halde bile hafif pütürlü durabiliyor. Bazen altına bol nemlendiricili az renk veren rujlarımdan sürüyorum ve en iyi sonucu bu şekilde aldım. Yarı mat bir ruj içinde sim ışıltı yok. Benim dudaklarımda neon renk gibi patlıyor resmen, görüntüsünü çok seviyorum. Bu kadar uğraşa rağmen seviyorum ve biterse kesinlikle alırım. Seride harika renkler var. Eğer almadıysanız mutlaka bir bakın..








Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.