Loreal Le Blush - Rosy Cheeks



Loreal'in allığını pembe allık arayışındayken almıştım.

Drugstore camiasında en pahalı ürünler Lorealde sanırım çünkü bu allık 50 lira.



Tam bir pembe gözükse de benim cildimde şeftaliye kayıyor büyük ihtimal benim ten rengimle alakalı, arkadaşımda denediğimde gayet pembe durdu çünkü, sarı alttonlu cildin dezavantajları yani.



Başta kullanması zordu, ürünü almak zordu yani 2. kullanımdan sonra kolayla fırçaya gelmeye başladı.

Kalıcılık güzel gayet ben siline kadar cildimde kaldı.

Hafif ışıltılar olan sheer bir allık yani asla mat değil.



Üzerine çok konuşulacak bir allık değil, hemen hemen The Balm allıklarıyla benzer performansa sahip ve The Balm allıklar daha ucuz.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.