Revingen Çekilişi Sonucu.

Merhabalar, bir çekilişin sonuna daha geldik, şuanda evimde internet yok, ne halde çektim bu çekilişi görseniz ağlarsınız, o yüzden çok hızlıca kazanan beş kişiyi açıklıyorum, bu beş arkadaşımı tebrik ediyorum ve makyaj7-24@hotmail.com mail adresine ev adresleri- isim soyad ve telefonlarını yollamalarını rica ediyorum, bende yarın mecburen yeniden nete girip bir yerlerden adresleri firmaya yollayacağım.












Kazananlar;

40 numarayla Özlem Kiraz;


47 numarayla Liby Liby

34 numara ile Deniz;

ve 42 numarayla Seyhan

Ayrıca gelen yorumları/mailleri yayınlayamıyor ve cevap veremiyorum ne olur kusura bakmayın! internetteki sorun düzelince hepinize geri dönüş yapacağım.


Kazananlardan hemen bilgilerini bana ulaştırmalarını rica ediyorum 2 gün içinde dönüş yapılmazsa yeniden seçilecektir kazananlar.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.