Nars - Orgasm



Orgasm makyaja heves saldığımda oldukça merak ettiğim, daha sonrasında ise Nars’ın eşsiz renkleri arasında deneme şansını asla bulamayacağımı düşündüğüm bir allıktı, oldukça çeşitli allıkları olduğu için bu markanın Orgasm’a asla sıra gelmeyecekti yani.




Öncesinde ben de birçok blogger gibi Hot Mama’nın bu allığın dupe’u olduğunu sanıyordum ki aslında alakası yokmuş.



Orgasm şeftalilik ve pembelik içeren, içinde oldukça belirgin altın ışıltılar içeren bir allık ama bu  tonlar arasında pembelik kesinlikle daha ağır basıyor. (Hot Mama da ise şeftalilik ağır basıyor)
Markanın ‘’cult’’ ürünü Orgasm allığın (benim için değil)  ayrıca serileri de var (multiple, illuminator),  bununla birlikte en çok satan allığı olduğu da biliniyor, tabi bunda şöyle bir gerçek var ki bu rengin risksiz olması yani kolaylıkla hemen hemen her cilt tonuna uyacak olması.

Renk olarak aslına bakacak olursanız normalde bu tonları kendime pek yakıştırdığımı düşünmem lakin lafımı yedim ve bu allığı kendime yakıştırdım, allıkta ışıltı seven bir insan olarak bu belirgin altın ton hoşuma gitti, yani ışıltılı allık sevmeyenler, mat allık tercih edenler büyük ihtimal beğenmeyecektir.


Kalıcılık olarak diğer denediğim Nars allıklara göre daha düşük buldum, tabi ki drugstore ürünlere göre daha fazla kalıyor ama ya rengi açık olduğu için ya da ben belirgin renklere alışkın olduğum için diğerlerine kıyasla zayıf buldum kalıcılığı.

Pigmentasyon her zamanki gibi oldukça yerinde.


Allıklarla kafayı bozmamış, her makyaj tarzına gidecek bir allık arayanlara kesinlikle öneririm çünkü Orgasm ağır, smokey, hafif her türlü makyaja uyum sağlayacak tona sahip bir allık.
Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.