Bioderma - H2O ve Sebium Gel Moussant

Merhabalar.

Blog aleminde ve hatta yabancı bloglarda sürüp giden H2O dalgasını herkes biliyor sanırım artık, benim Bioderma ürünleriyle tanışmam geç oldu ama tam oldu, bu yazımda zaten bir çok kez anlatılmış H2O kısaca ve temizleyici jelinden bahsedeceğim.

 
 Sensibio H2O;

-Genelde herkes göz makyajında kullanıyor ama ben full cilt makyajımı çıkarmada kullanıyorum.

-Gözlerimi asla yakmıyor, zor geçiyor diye yakınılan maskaralarımı çıkardı, zorlandığımı hissedersem ikinci katı geçiyorum.

-Cildimde yağlanma sivilce, iritasyon yapmadı.

-Temizlik sonunda yıkamak zorunda değilsiniz diyor ama ben yıkıyorum.

-Sabahları kalktığımda cildimi temizlemek amaçlı da kullanıyorum.

-Sadece göz makyajına kullanacaksanız size uzunca bir müddet gider, ben tüm cildimde kullanarak 1,5 ay içerisinde yarıladım 500 ml'lik olanı.

-Gerçekten içim rahat bir şekilde önerebileceğim bir ürün, hatta şuanda Turuncu Kasa ile indirimimiz var, mutlaka göz atın! çünkü son 2 gün.







Şimdi gelelim  Sebium Gel Moussant'a bu temizleme jeli, aslında göz makyajınızı H2O ile temizleyip, cilt makyajınızı da bunla temizlemek daha mantıklı olur.

-Karma ve yağlı ciltler için olan bu ürün makyajı güzelce temizliyor.

-Sadece bir pompa sıkıp nemli cildinize köpürtürek uyguluyorsunuz.

-Yağ dengesinin düzenlenmesine destek olur diyor maalesef bunu bilemiyorum cildim genel olarak kuru zaman zaman karmaya yüz tuttuğundan.

-Sabun içermediği için cildimde bir kuruma felan asla yapmıyor.

-Tek olumsuz yan olarak sanki ben biraz fazla çok kullanıyorum ve ürünler herkesten daha kısa zamanda bitiyor bende ama bu ürünlerin suçu değil sanırım gayette benim bol kepçe bir insan olmamdan kaynaklı.


Yazıyı daha da uzatmayacağım çünkü zaten zibilyon kere yazıldılar, ben kendi adıma makyajımı çıkarmadaki bu 2 başarılı severek kullanıyorum, en azından denemek amaçlı küçük boylarına göz atabilirsiniz.

Turuncu Kasa etkinliğine bakmak isterseniz tık tık .

Mutlu günler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.