Çekiliş; Turuncu Kasayla Size Sürpriz Hediye Paketimiz Var! :)



Merhaba merhaba merhaba! Bayadır çekiliş yok blogumda diyordum kiiiiii artık kardeş sitem olan Turuncu Kasa ile sizlere sürpriz bir paketimiz var!



Evet hediye paketi sürpriz olacak, içinden ne çıkacak inanın ben de bilmiyorum ama Turuncu Kasa’ya olan güvenim sayesinde içinden harika ürünler çıkacağına eminim :) Tahminlerimi söylemeyeyim, kazanan izleyicim belki bizimle daha sonra fotoğrafını paylaşır hepimiz görmüş oluruz böylece!

Şimdi gelelim bu sürpriz hediye paketine sahip olmak için yapmanız gerekenler;

* Bir klasik olarak blogumun hem buradan hem bloglovindentakipe almak (Bloggerlar olarak bunu söylemek zorundayız evet, tabi ki de blogumuzu takip eden izleyici olan birine hediye vermek istiyoruz.)   Blogumun facebook sayfasını beğenirseniz de sevinirim.
 
Şimdi gelelim asıl 2 koşula;

1-Kampanya Koşulu olarakTuruncu Kasa Facebook sayfasını beğenmeniz.
2-Herhangi bir Turuncu kasa ürününü Facebook veya Twitter'da paylaşarak bunu yorum olarak bu yazının altına eklemeniz.

(Facebook beğenmeleri için tüm adınızı burada yazmak zorunda değilsiniz örneğin ben Aysel Ö. Adıyla beğendim, siz de böyle ekleyebilirsiniz, 2. Şart olan paylaşımların zaten direk linkini ekleyeceksiniz buraya.)


Çekiliş Eylül 20'de bitecek, kazanan yine blogumdan duyurulacak ve bir kişi sevinecek, yay! :)

Herkese şimdiden bol şans, sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.