Sarıkız Maden Suyu Spreyi

Selam kızlar
Maden suyunun cildimize olan faydasını bilmeyen var mı? Sanırım yok.. Maden suyunun içinde ki mineraller cildimize çok faydalı. Hatta güzellik uzamanları maden suyunu buz kalıbına koyup her gün bir küp buzu cildimize sürmemizi söylüyorlar isterseniz bunu da deneyebilirsiniz. Uzun süre kullananlar sonuçtan memnun kalmış..
Yazın sürekli kullandığım bu spreyi hem serinlemek için hemde cildime bakım olsun diye sıkıyorum. Hafif nem veriyor ve cildi gerginleştiriyor ama rahatsız bir gerginlik değil tam tersi çok rahatlatıcı bir gerginlik :) Anlatamadım sanırım :) Doğal mineral sular pek çok markada mevcut ama fiyatlarını az çok tahmin edersiniz. Ben bu spreyi 5-6 liraya almıştım. Makyaj üstüne bile sıkıyorum makyajımın üstünden serinlemek için :) Makyajımı akıtmıyor, sabitlemiyor ama pudranın toz toz görüntüsünü alıyor.
Makyaj fırçalarımı ıslatmak içinde kullanıyorum. Çok işlevli harika bir ürün bence, severek kullanıyorum. Bulursanız kaçırmayın alın deneyin mutlaka..



Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.