Essence Sun Club - Bronzer

Merhaba.

Hayallerimin bronzerını bulmak bu denli zor olmamalı, Bahama Mama ile vedalaşalı çok oldu, Nyx Taupe'u çok sevdim ama bazı allıklarımla birleşince morumsu/kirlimsi bir sonuç çıkardı yazın, onu kışa sakladım, bu Essence'n bronzerını da Essence ürünlere bakarken gördüm üstelik fiyatı 3.5 liraya düşmüştü.

Ben blondes olanını aldım, açık tenlilere uygun bir bronzer bu, beklediğimden daha iyi çıktı, tabi bir de esmer tenlilere uygun olanı var.

Sadece kontur amaçlı değil yüzüme renk vermesi için kullanıyorum, rengi çok açık gelen fondötenlerimin üzerinden bir kat bu pudrayı geçince istediğim renge ulaşıyorum.

İdeal bronzer mıdır peki? hem evet hem hayır, hafifte olsa turunculuk hissettiriyor, teniniz bronzken durum okey ama beyaz tenlilere -kendim de dahil- turuncu bronzerları yakıştırmıyorum, kahveye hafif taupe'a kaçanlar daha doğal duruyor bence.



Kalıcılık 3.5 liralık bir pudraya göre enfes, tüm yüzüme kullandığımda etkisi gün sonuna kadar asla gitmedi lakin bronzer amaçlı kullandığımda cildimde çokta belirgin sonuçlar yaratmadı.

Kocaman bir paketi var, ürün oldukça fazla hergün kullanırsanız bile aylarınızı alır bitirmek, bir de üstüne üstlük içinde ışıltı içermiyor, daha ne olsun? (Laguna olsun, evet taktım mı takarım.)


Yine de aldığıma memnunum, en azından açık renki fondötenlerime bir çözüm buldum:)


Şu sıralar Nars'tan gözümü diktiğim tek ürün Laguna, onu alınca umarım kapayacağım bronzer dosyasını:)

Uygun fiyatlı ürün arayanlara, benim gibi ayrıntısına kadar takılmayanlara gayette önerebileceğim bir ürün, şuan 3.5 lira bence kaçırılmaz.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.