Max Factor Pan Stik Fondöten

Herkese mutlu pazarlar..
Uzun zamandır benimle birlikte olan Max Factor stik fondöteni sizlerle tanıştırmak istedim. İlk önce ambalaj çok dandik yazısı 10 günde makyaj çantamın içinde silindi gitti. Kapağı ise deyim yerindeyse yalama oldu, tam oturmuyor zırt pırt çıkıyor, yani makyaj çantama atıp çıkayım diyemiyorum evde beklemek zorunda! Yapısı yumuşak hemen dağıtabiliyorsunuz, uygulamada sorun çıkarmıyor ama tüm yüzüme uyguladığım zaman ki görüntüsünden pek hoşlanmadım. Bende kapatıcı olarak kullanıyorum üzerine renkli nemlendiricimi sürüyorum daha iyi oluyor. Rengi çok açık (True Beige 12 ) sadece kışın Pamuk Prenses beyazı olduğum zaman kullanabiliyorum, şuanda göz altıma aydınlatıcı olarak kullanabilirim :)

Gereksiz pahalı fiyatı, ambalajının dandikliği, yapısının yoğun olması, tüm yüzümde kalıp gibi durması sebebiyle bir daha almayacağım ürünler arasında demirbaştır efenim saygılar :)




Üstte flaşlı altta flaşsız hali



Hoşçakalıııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.