FLORMAR BLACK DOT OJELER

Flormar Black Dot Ojelerin bu iki rengini çıkar çıkmaz alıp yaz bitmeden bir kaç kez kullanma fırsatı buldum.

Flormarın son yeniliklerinden olan ,5 renk seçeneğine sahip ojeler içlerinde irili ufaklı siyah pullar barındırıyorlar.

Yapısal olarak diğer pullu ojeler gibiler.Çabuk kuruyup, zor temizleniyorlar.Folyo yöntemi ya da Simli oje bazı kullanılmadığında siyah dotçuklardan kurtulmak hiç kolay olmuyor.

Üzerine Top Coat sürerek pulların rahatsız etmesini ve tırnak ucundaki pulların giysi vb yerlere takılıp düşmesini engelleyebilirsiniz.


Ben özellikle pembe rengini çok sevdim. 

Black Dot Ojelerin en çok hangi rengini beğendiniz?


Sosyal Medya Hesaplarım



Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.