Flormar Jumbo Eyeshadow Göz Kalemi J05

Flormar Jumbo Eyeshadow Kalem Far

Flormar Jumbo Eyeshadow Tombul Kalem Far


Flormar Jumbo Eyeshadow tombul göz kalemleri, hem krem far olarak hem de göz kalemi olarak kullanılabiliyor ve kalıcılık yönünden çok başarılı bulduğumu, yağlı göz çevresine sahip biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim. Daha önce boz kahverengi (taupe) olan J10 rengini tanıtırken değindiğim gibi, akmıyor. Sabah sürüp çıktığım göz kalemini eve geldiğimde hala yerli yerinde bulmak, benim için pek geçerli değildi. Akmadığı söylenen pahalı, ucuz çoğu markanın göz kalemine sahip biri olarak böyle bir kalemi hayatım boyunca bulamadım. Hatta göz kalemlerinde epey şanı olan Urban Decay göz kalemlerinde de dahil. Bu tombul kalemler şaşırtıcı derecede iyi. Far bazı ve pudra desteği almadan göz makyajında kalıcı olmaları ile kesinlikle başarılı sıfatını hak ediyor.




J05 numaralı Flormar Jumbo Eyeshadow, gri rengine sahip. Gri rengi siyaha dönük koyulukta. Tek başına far veya daha dumanlı göz kalemi niyetindeyseniz, elinizi biraz acele tutmanız gerekiyor. Zira, çok çabuk sabitleniyor. Göz içlerine sürmekte, tombulca yapısından ötürü diğer ince uçlu göz kalemlerine göre rahat olmadığını hatırlatmak isterim. Fakat Nyx 'in tombul kalemlerinden çok çok daha başarılı. Nyx göz kalemleri benim adıma kalıcılık yönünden sıfırken, Flormar bu konuda şaşırtıcı derecede iyi. Deneyince ne demek istediğimi anlayacaksınız. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Darısı Flormar'dan çıkmasını ümit ettiğim kalem formlu jumbo rujlara.



flormar-jumbo-eyeshadow-swatches-tombul-kalem-far

Flormar Jumbo Eyeshadow göz kalemlerinin fiyatı 13.5 TL
Her yerden bulabileceğiniz gibi Flormar 'ın kendi sitesinden de online alışveriş yapabilirsiniz.


Flormar Jumbo EyeShadow J10 kodlu taupe rengindeki tombul göz kalemin yazısına bakınmak isterseniz de



*Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.