Flormar Style Matic Eyeliner

flormar-style-matic-eyeliner

Flormar Style Matic Eyeliner S03



Flormar Style Matic Eyeliner, asansörlü yapıya sahip ince uçlu bir göz kalemi, bendeki rengi mürdüm tonu ve kodu S03. Göz kaleminin güzel tarafları; sürümü yumuşacık ve rengini defalarca geçmeye gerek kalmadan tek bir çizgide veriyor olması. Suya dayanıklı olarak formüle edilmiş, ancak ben kalıcılığını şurada bahsetmiş olduğum Flormar Jumbo Eyeliner serisine göre daha başarısız buldum.



flormar-style-matic-eyeliner-murdum-goz-kalemi


Kalıcılığı için söyleyebileceğim ; eğer kuru göz kapaklarına sahipseniz sizin için herhangi bir sorun teşkil etmiyor, göz çevreniz normal ise eh kıvamda bulacak ama benim gibi yağlı göz çevresine sahip olup akmayan göz kalemi bulmakta zorlanıyorsanız, ne yazık ki tam olarak sizin aradığınız değil. Çok çabuk akan çıkan bir göz kalemi değil ancak kalıcılığı Flormar Jumbo Eyeliner 'lara göre daha düşük. İnce uçlu yapısı kolay eyeliner çekmenizi sağlıyor, tabii eyelinerın ucu bittikçe kalemin arkasından çevirdiğinizde ilk hali gibi incecik formda olamıyor haliyle. Eğer bunu sorun ediyorsanız, eyeliner fırçanıza kalemin rengini biraz alarak da eyeliner çekebilirsiniz. Hassas göz yapısına sahibim fakat Flormar kalemleri (tıpkı bu göz kaleminde olduğu gibi) bende herhangi bir olumsuzluk yaşatmıyor.


flormar-style-matic-eyeliner-swatches
- Swatch Flormar Style Matic Eyeliner -



Rengi çok hoş, mürdüm tonu ve benim için sonbahara uygun makyajlarda ideal renklerden birisi. Kalıcılık yönünden biraz vasat bulsam da yumuşak yapısı ve yoğun renk verişiyle bunu bir parça dengeliyor. Flormar Style Matic Eyeliner serisinin toplamda 10 farklı çeşidi bulunmakta, fiyatı ise 13.5 TL. Çoğu kozmetik mağazasından bulabileceğiniz gibi Flormar 'ın kendi sitesinden de alışveriş yapabilirsiniz.



- Flormar Style Matic Eyeliner Renk Seçenekleri -

flormar-style-matic-eyeliner-asansorlu-goz-kalemi-renkleri



* Tanıtım Ürünüdür.

Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.