GÜNÜN OJESİ ; ALIX AVIEN 188

Bugün Alix Avien'in tanışmakta çok geç kaldığım 188 numaralı ojeyi kullandım.Bu ojeyi kardeşimde görene kadar güzelliğinden haberim yoktu.
Normal ışıkta çok ta özel durmayan oje hafif bir güneş ışığı ya da aydınlatma ışığı gördüğünde tarifsiz bir biçimde değişiyor.İçinde yoğun miktarda bulunan minik yanardöner simler aynı anda parlayarak ojeye muhteşem bir derinlik katıyor.


Fotoğraf çekenler bilirler ışıltıları yakalamak her zaman zordur.Bu yüzden ojenin güzelliğini tam yansıtamadım.
Simli oje sevip hala bu ojeyle tanışmayanlar bu ojeye mutlaka bakın derim.
Oldukça uygun fiyatıyla sevilesi bir oje olduğunu düşünüyorum.

Siz bu oje hakkında neler düşünüyorsunuz?


Sosyal Medya Hesaplarım

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.