Katlı Saç Kesimim / Küllü Kumral Saçlarım

Merhabalaar! Uzun zamandır saçlarımda değişiklik yapmak isterken nihayet kuaför koltuğuna atabildim kendimi.. Yüzüm geniş olduğu için yüzümü çok ön plana çıkarmayacak ama kafatasımda basık olduğu için hacimle o basıklığı giderecek bir model istedim.. :) Ayrıca boydan çok kısaltma ikazımı da yapmayı ihmal etmedim :)  Bir çoğunuz kuaföre gidince kat attırın ya da çok kısaltmayın sadece uçlardan alın diye direktif verir bense en ince ayrıntısına kadar durumu izah eder kuaföre yön veririm.. Çünkü söz konusu saç olunca istediğim gibi olmazsa çok mutsuz oluyorum. Günlük yaşamımda bile saçım istediğim gibi olmayınca o günden keyif alamayacak hala bile gelebiliyorum.. :)  Evet saçlarım konusunda takıntılıyım ! :) Neyse gelelim yeni saç modelime ;

Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.