MAKYAJ KELEBEĞİ 1000.İZLEYİCİ ÇEKİLİŞİ-KAPANDI

 Blogum sizlerle birlikte çoğaldı binleri aştı.Yazılarımı okuyan,sıcacık yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederek, geçen etkinliğimin sonunda duyurmuş olduğum Çekiliş Etkinliğini gecikmeli de olsa başlatmak istiyorum.
Bu etkinlikte sizler için seçtiklerime bir göz atalım.

Bu etkinlikte de hem güzelliğimize hem de mutfağımıza hitap eden ürünler var.

Tantitoni Cupcake Nihale
Tantitoni Buz ve çikolata kalıbı
Tantitoni Gazoz Açacağı
The Body Shop Hindistan Cevizli Set
The Body Shop Elma Çiçeği Duş Jeli
Essence Floral grunge Koleksiyonu Göz Farı (2 Adet )
Essence Floral Grunge Allık
Essence Mini Gloss Seti
Bath And Body Works Malibu Heat Vücut Spreyi




Çekilişe Katılmak için Tek Şartım Bu Siteye Katılın Butonundan ve Bloglovinden takipçim olmanız.
Daha çok şansım olsun diyenler için ;
Resimli Blog Duyuruları +2
Twitter hesabımı takibe alıp çekiliş duyurmanız +1
Facebook Sayfamı beğenmeniz +1
Instagram'dan takip etmeniz +2 hak sayılacaktır.

BLOGU TAKİP ETTİĞİNİZ İSMİ,MAİL ADRESİNİZİ VE PAYLAŞIM LİNKLERİNİZİ YORUM OLARAK BIRAKMAYI UNUTMAYINIZ.
Özellikle Bloglovin Linkinizi bırakın ki aksi taktirde sizi bulmam çok zor oluyor.
Hediyelerin Gerçek bir izleyicime gitmesi için Sadece Çekiliş duyurusu bulunan  hesaplarının katılımı geçerli olmayacaktır..
Çekiliş 11.10.2013 Tarihinde sona erip Şanslı kişi Random ile belirlenecektir.
Son Olarak Sadece Türkiye sınırları içinde gönderim yapabiliyorum.
Herkese Bol Şanslar diliyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.