REVLON COLORBURST LIP BUTTER # SWEET TART

Bugün henüz tanışmamış olanları Revlon markasına ait elimdeki son dudak ürünü olan Lip Butter ''Sweet Tart'' ile tanıştırmak istiyorum.
Daha önce yazdığım Berry Smoothie rengini buradan okuyabilirsiniz.


 Lip Butter serisini incelediğimde pembeler içinde en çok dikkatimi çeken renk Sweet Tart olmuştu.Kendisi de aynı ismi gibi çok şirin,tatlı bir renk.


Sweet Tart Balm-Ruj arası tek katta hafif renklendirme sağlayan yine rengini istediğiniz kadar canlandırabileceğiniz yumuşacık bir ruj.Hatta o kadar yumuşak ki serin bir yerde muhafaza etmenizi öneriririm.


 Sonuç olarak denediğim her iki ruju doku,  ve nemlendirme özellikleriyle çok beğendim.Uzunca bir süre makyaj çantamda sıkça yer alacaklarına eminim.

Ülkemize gelir ya da Yurt dışına çıkan bir yakınım olursa başka renklerini de mutlaka edinmek istiyorum.

Sizinde eğer deneme şansınız olursa Lip Butter ailesine mutlaka göz atmanızı öneririm.


Siz Lip Butter rujları denediniz mi, Sweet Tart rengini nasıl buldunuz?



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.